пʼятницю, 12 липня 2013 р.
Модуль 9
Цей модуль допоміг мені з'ясувати,як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та розширив мої знання про роль і місце диференційованого навчання. Я дізналася, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів. На модулі ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Цікавим було також обговорення, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Повчальним для мене був аналіз шляхів здійснення диференціації навчання учнів і форма оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Під час модуля ми створювали навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів та планували інструктивні матеріали для навчального проекту.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар